Hoe registreer ik me op Mijn Zorgbedrijf?
Volg deze stappen om u te registreren:
Ik ben mijn activatiecode kwijt. / Ik heb geen activatiecode ontvangen.
Contacteer ons via Mijn Zorgbedrijf, per e-mail op klantendienst@zorgbedrijf.antwerpen.be of bel ons op 03 431 31 32. We bezorgen u dan zo spoedig mogelijk een (nieuwe) activatiecode voor uw profiel op Mijn Zorgbedrijf.
Ik krijg een foutmelding bij het ingeven van mijn activatiecode.
Let goed op het verschil in hoofdlettergebruik wanneer uw activatiecode een L of een i bevat.
Welk e-mailadres moet ik gebruiken om aan te melden?
Gebruik het e-mailadres waarmee u uw profiel op Mijn Zorgbedrijf hebt aangemaakt. U kunt altijd uw e-mailadres veranderen in uw profielinstellingen (via het menu rechtsbovenaan). Als u dat doet, moet u voortaan inloggen met uw nieuw e-mailadres.
Ik ben mijn wachtwoord kwijt.
U kunt makkelijk een nieuw wachtwoord kiezen. Als u wilt inloggen, ziet u de knop 'wachtwoord vergeten'. U ontvangt dan meteen een e-mail van Mijn Zorgbedrijf. Klik op de link in die e-mail en kies een nieuw wachtwoord.
Uw wachtwoord moet minstens 8 karakters tellen. U moet ook minstens 1 hoofdletter en 1 cijfer gebruiken en uw naam of e-mailadres mag niet voorkomen in uw wachtwoord. Deze voorwaarden zijn er om u te helpen een veilig wachtwoord te kiezen.
Welke facturen kan ik bekijken op Mijn Zorgebdrijf?
U kunt alle facturen tot 2018 terug raadplegen op Mijn Zorgbedrijf. Ook uw jaarafrekeningen worden hier zolang beschikbaar gesteld.
Hoe voeg ik zelf iemand toe tot 'Mijn Contactpersonen' via Mijn Zorgbedrijf?
Wat kan ik allemaal doen in Mijn Zorgbedrijf?
Is Mijn Zorgbedrijf gratis?
Uiteraard. Met Mijn Zorgbedrijf willen we onze dienstverlening verbeteren door u een online platform/website aan te bieden, waarin u uw actieve diensten kunt bekijken, uw facturen kunt beheren... . En dat allemaal thuis, vanuit uw zetel, op het moment dat u het best past. Daarvoor betaalt u niets extra.
Bel ons! We helpen u graag op weg: tel. 03 431 31 32.